ببخشید که برایت کم گزاشتم .میدانی که در این دنیای وحشی زندگی سخت است بسیار.
روز به روز غمگین تر میشوم . کسی پشتم نیست . احساس تنهایی دارد خفم میکند .
ما را در سایت دختره تنها دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 16 تاريخ: جمعه 10 آذر 1396 ساعت: 15:38