ببخشید که برایت کم گزاشتم .میدانی که در این دنیای وحشی زندگی سخت است بسیار.
روز به روز غمگین تر میشوم . کسی پشتم نیست . احساس تنهایی دارد خفم میکند .
دختره تنها ...
ما را در سایت دختره تنها دنبال میکنید
برچسب: نامه ی کوتاه عاشقانه,نامه ی کوتاه به خدا,نامه ی کوتاه اداری,نامه ی کوتاهی به امام زمان,نامه ی کوتاهی به معلم,نامه ی کوتاه انگلیسی به دوست,چهل نامه ی کوتاه به همسرم,نمایشنامه ی کوتاه,زندگی نامه ی کوتاه پروین اعتصامی,زندگی نامه ی کوتاه سعدی, نویسنده: بازدید: 20