نامه ی کوتاه ه دل

خرید بک لینک
سلام خودم

ببخشید که برایت کم گزاشتم .میدانی که در این دنیای وحشی زندگی سخت است بسیار.

روز به روز غمگین تر میشوم . کسی پشتم نیست . احساس تنهایی دارد خفم میکند .

دختره تنها ...

ما را در سایت دختره تنها دنبال می‌کنید

برچسب: نامه ی کوتاه عاشقانه,نامه ی کوتاه به خدا,نامه ی کوتاه اداری,نامه ی کوتاهی به امام زمان,نامه ی کوتاهی به معلم,نامه ی کوتاه انگلیسی به دوست,چهل نامه ی کوتاه به همسرم,نمایشنامه ی کوتاه,زندگی نامه ی کوتاه پروین اعتصامی,زندگی نامه ی کوتاه سعدی, نویسنده: بازدید: 20 تاريخ: سه شنبه 20 مهر 1395 ساعت: 2:40

صفحه بندی