من اینجا بس دلم تنگ است
و هر سازی که میبینم بد آهنگ است
بیا ره توشه برداریم
قدم در راه بی برگشت بگذاریم
ببینیم آسما هرکجا آیا همین رنگ است ؟؟
ما را در سایت دختره تنها دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 15 تاريخ: جمعه 10 آذر 1396 ساعت: 15:38